Abonnementen service: 035 - 2019505

INTERVIEW:

René en Danny Froger in een openhartig gesprek

MIJN VERHAAL:

Ab (94) vond troost bij een paardje

MAX ACTUEEL:

Zeventig is het nieuwe zestig!

Bezorging


Beste abonnee,

Het spijt ons te horen dat u MAX Magazine niet op het gebruikelijke tijdstip heeft ontvangen. PostNL heeft aangegeven met personele problemen te kampen. De kans is groot dat hierdoor een leveringsprobleem is ontstaan. We begrijpen dat u graag van de inhoud van ons magazine wilt genieten en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak.

Helaas kunnen we de gemiste editie niet meer opnieuw verzenden vanwege de doorlooptijd van ons distributieproces. Echter, om onze waardering voor uw loyaliteit te tonen, willen we graag een passende compensatie aanbieden. We verlengen uw abonnement met één extra editie van MAX Magazine. Om van deze abonnementscompensatie gebruik te maken, verzoeken wij u vriendelijk om onderstaand contactformulier in te vullen. U ontvangt dan automatisch de extra editie aan het einde van uw huidige abonnementsperiode.

We streven er altijd naar om uw tevredenheid te waarborgen, en we hopen dat deze compensatie uw leeservaring met MAX Magazine positief zal beïnvloeden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we danken u voor uw voortdurende steun aan MAX Magazine.

Met vriendelijke groet,
MAX Magazine