Dé gids voor radio, televisie en plezierig leven
Abonnementen service: 035 - 2019505

ANDRÉ VAN DUIN:

Interview + strip ‘Op de Achterbank’

ASTRID JOOSTEN:

Over ‘2 voor 12’ en ouder worden

MAX ACTUEEL:

Werken na pensioen steeds populairder

Bezorging

Beste abonnee,

Wij streven ernaar om MAX Magazine tijdig bij u te laten bezorgen, maar helaas kunnen er soms bezorgproblemen ontstaan. Dat komt niet door MAX, maar houdt verband met een te kort aan personeel bij PostNL Uw magazine kan dus een of twee dagen later in de bus vallen. Als u uw MAX Magazine na twee dagen nog niet hebt ontvangen, bieden wij u de mogelijkheid om een bezorgklacht in te dienen en een extra levering aan te vragen.

Als de vertraging te lang duurt verzoeken wij u vriendelijk om onderstaand contactformulier in te vullen. Ons toegewijde team zal vervolgens zorgen voor een snelle nieuwe levering, zodat u alsnog kunt genieten van de inhoud van MAX Magazine.

Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we staan altijd klaar om u te helpen met eventuele bezorgkwesties. Bedankt voor uw voortdurende steun aan MAX Magazine, en we hopen dat u snel kunt genieten van uw editie.

Met vriendelijke groet,
MAX Magazine