Abonnementen service: 035 - 2019505

Hoofdredacteur Peter Contant: Blad te laat

Ik val meteen maar met de deur in huis. Vanaf deze plek wil ik mijn excuses aanbieden aan lezers die de afgelopen (feest)dagen ons blad (veel) te laat in de bus hebben gekregen. De oorzaak: PostNL kon de grote drukte niet meer aan en dat leidde tot vertragingen in heel Nederland en natuurlijk tot boze en teleurgestelde reacties van menigeen. Ja, balen! Onacceptabel van PostNL!

MAX kon daar – zeg ik ten overvloede – niks aan doen, maar ik begrijp uw gevoel van frustratie. Overigens betrof de stagnatie niet alleen MAX, maar alle omroepbladen en nog veel meer. Voor de goede orde en ter geruststelling: het merendeel van de bulk MAX Magazines kwam op tijd, maar met meer dan 210.000 abonnees zijn er bij een vertraging van 3 procent al gauw 6.300 gedupeerden. En natuurlijk ging u bellen en mailen, wat weer leidde tot filevorming en vertraging bij onze klantenservice. En natuurlijk gaf dat ook weer irritaties.

PostNL geeft aan dat alles snel weer normaal zal verlopen. Maar ik zeg u toe hierover in gesprek te gaan met ze, omdat MAX een optimale bezorging eist. Wel weet heel Nederland inmiddels dat PostNL kampt met te weinig mensen en onder grote druk werkt. Dus als u uw MAX een keertje later in de bus krijgt, wacht een dagje af en ga dan (bij voorkeur) naar de site maxmagazine.nl/bezorging en vul het digitale formulier in. Dat gaat het snelst en kost u en ons de minste tijd en ergernis. Wij sturen u dan zo snel mogelijk een nieuw blad en compenseren deze fout met een verlenging van uw abonnement met twee nummers.

Dit en meer leest u in MAX Magazine 3. Bent u geen abonnee, maar wilt u niets meer uit de gids missen? U kunt hier abonnee worden. 

  Post & Mail

Wilt u reageren op de inhoud van MAX Magazine, een tv- of radioprogramma? Stuur dan een bericht naar MAX Magazine. De redactie maakt elke week een selectie en kort soms berichten in.

Reageren