Dé gids voor radio, televisie en plezierig leven
Abonnementen service: 085 - 888 1881

Foutje, bedankt!

20x
kans!

‘Goeiemoggel’, de paarse krokodil en ‘Wij van Wc-eend’. Het zijn stuk voor stuk reclamecampagnes die miljoenen Nederlanders kennen en die zich verankerd hebben in onze cultuur. Jaap Toorenaar sprak voor zijn boek ‘Hoe verzinnen ze het?’ met de bedenkers van deze roemrijke reclames over de geheimen achter hun succes, en onderzocht wat de populairste reclamezinnen zijn op sociale media. Toorenaar is reclameman en publicist. Hij is medebedenker van de Calvé-pindakaas-commercial met Evert van Benthem. Zie ook het artikel op pagina 38! Wij geven twintig exemplaren van zijn boek weg.

Kans maken? Doe mee voor 20 mei. De prijswinnaars worden een week later bekend gemaakt en ontvangen binnen 3 weken de gewonnen prijs.

Deelname formulier lees hier onze privacyverklaring