Abonnementen service: 035 - 2019505

Kreeg de koerier de schuld?

Ik heb eerder geschreven over twee bestelde mobiele telefoons die niet aankwamen. De telefoonprovider verwees me door naar PostNL, die verantwoordelijk was voor het bezorgen van het pakje.

Tot twee keer toe ging het mis met het gevolg dat we met spanning voor de derde keer ‘achter de voordeur lagen’ om te zien of de telefoon werd gebracht. En jawel, hij werd uiteindelijk bezorgd, iedereen blij. Nou ja… niet iederéén. Want wat schetst onze verbazing: vorige week wordt er aangebeld en staat er een jongen voor de deur. Beetje zenuwachtig begint hij zijn verhaal. Of op dit adres twee vermiste mobiele telefoons liggen? Nee, antwoordt mijn zoon, die heb ik niet. Dat is nou juist het probleem, die telefoons zijn nooit aangekomen.

De jongen wappert met wat formulieren, begint een onduidelijk verhaal over dat bij koeriers tegenwoordig kluizen zijn, waarin dit soort dure producten worden opgeslagen. Uiteindelijk komt het hoge woord eruit. Hij heeft de schuld gekregen van het verdwijnen van de twee telefoons. De tranen staan in zijn ogen. Mijn zoon vergeet te vragen naar de gevolgen voor hem. Is hij hierdoor ontslagen? De jongen is al afgedropen. Ik heb het met hem te doen. Van de provider heb ik nooit meer gehoord waarom dit tot twee keer toe is misgegaan.

  Post & Mail

Wilt u reageren op de inhoud van MAX Magazine, een tv- of radioprogramma? Stuur dan een bericht naar MAX Magazine. De redactie maakt elke week een selectie en kort soms berichten in.

Reageren