Feestje
De Open Studio Dagen op het Mediapark waren een ongekend succes. In het weekend van 5 en 6 september hebben ruim 18.000 belangstellenden het evenement bezocht. Het waren maar liefst 6.000 bezoekers meer dan vorig jaar! Op zondag was ’t het drukst, met 12.000 man over de vloer. Diverse omroepen, radio- en televisiezenders hadden hun studio geopend. Jong en oud kon zien hoe radio- en televisieprogramma’s worden gemaakt, decorstukken bewonderen, BN’ers spotten, een interactieve tv-show meemaken en optredens bijwonen. MAX pakte dit jaar extra groots uit vanwege ons tienjarig bestaan. Onze Studio 23 was erg in trek bij het publiek, dat er gratis koffie en thee kon halen. Ontelbare softijsjes heb ik uitgedeeld! Populair was het autocue-lezen onder leiding van Jeroen Latijnhouwers en Henk Mouwe. Ik heb heel veel positieve reacties gekregen; zo was men verrast dat MAX als ouderenomroep ook aan de (klein)kinderen had gedacht met schmink. Duizenden mensen maakten van de gelegenheid gebruik om op de cover van MAX Magazine te komen. U kunt de foto’s terugvinden op de Facebook-pagina van dit blad. Dank voor uw komst. Het was een feest om u te ontvangen. En kon u er nu niet bij zijn, misschien tot volgend jaar!
Jan Slagter, directeur van Omroep MAX, deelt iedere week zijn visie op actuele zaken met de lezers van MAX Magazine.
Deel dit artikel
Post & Mail
Wilt u reageren op de inhoud van MAX Magazine, een tv- of radioprogramma? Stuur dan een bericht naar MAX Magazine. De redactie maakt elke week een selectie en kort soms berichten in.
Reageren