Extra service opnieuw bezorgen MAX Magazine 

We begrijpen dat een tijdige bezorging van MAX Magazine belangrijk voor u is en we doen er samen met PostNL van alles aan om vertragingen tot een minimum te beperken. Echter, PostNL kampt regelmatig met drukte, wat mogelijk invloed heeft op de bezorging van uw gids. Het kan zodoende voorkomen dat uw MAX Magazine niet op de gebruikelijke dag wordt bezorgd.

Om u beter van dienst te zijn, hebben we een snellere manier gevonden waarop u kunt doorgeven wanneer u uw magazine niet heeft ontvangen. Hiermee vermijdt u eventuele wachtrijen aan de telefoon, die vanaf donderdagmiddag tot vrijdag aan het einde van de middag af en toe op kunnen lopen. U kunt zelfs op vrijdagavond buiten kantoortijden nog uw nazending aanvragen.

Lang wachten aan de telefoon vermijden?
Vanaf heden hebben wij onze automatisch gestuurde service verlengd. Deze service moet er voor zorgen dat u MAX Magazine wel in de bus krijgt. Als u ons blad vrijdagmiddag nog niet ontvangen heeft, dan kunt u ook vrijdagnamiddag tussen 17.00 en 21.00 uur eenvoudig en zonder te wachten een nieuw nazendexemplaar aanvragen. PostNL probeert uw MAX Magazine de dag erop, op zaterdag dus, bij u te bezorgen. Dit zal in het begin nog wat aanloopproblemen kennen, maar PostNL gaat z’n uiterste best doen.

Kies voor één van onderstaande opties. Voor deze service is uw abonneenummer vereist.

  • Bezoek onze website: maxmagazine.nl/bezorging
Ook hier heeft u uw abonneenummer nodig.
  • Bel onze bezorgklachtenlijn: 035-2019 555 (lokaal tarief). Kies optie 1 en houd uw abonneenummer bij de hand. Als u dit nummer invoert en daarna afsluit met een hekje #, kunnen wij u sneller van dienst zijn.

Uw abonneenummer vindt u iedere week boven het adres op de seal of witte vlak op uw MAX Magazine.