Zalm
Nee, ik ga het niet hebben over een paasgerecht. En ook niet over de oud-minister die durfde te beweren dat de verhoogde topsalarissen in zijn bank éigenlijk verlaagd zijn… Het gaat om het blad dat u nu in handen heeft. Als een zalm zwemt MAX Magazine namelijk tegen de stroom in. Terwijl alle andere omroepgidsen forse dalingen van de oplage laten zien, gaat ons magazine eigenzinnig stroomopwaarts. Vorige week werden de oplagecijfers van de omroepbladen in het vierde kwartaal van 2014 bekendgemaakt. Weer bleek MAX Magazine het enige omroepblad met een stijgende oplage. Hét blad voor de actieve 50-plusser steeg naar een totaal betaalde oplage van 84.678 vergeleken met 60.392 een jaar eerder. En de bereikcijfers – hoeveel mensen lezen het blad wekelijks – zijn gestegen naar maar liefst 360.000. Een geweldig mooi resultaat voor een blad dat nog maar sinds maart 2013 bestaat! Het bewijst maar weer dat u de formule – een televisiegids, maar daarnaast zoveel meer – erg waardeert. Maar we mogen niet tevreden achterover leunen. Van het Commissariaat voor de Media moeten we binnen drie jaar uit de kosten zijn. Daarom hebben we ook de advertenties in het blad hard nodig, ook al stelt niet iedereen daar prijs op. Bent u nog geen abonnee, sluit u dan snel aan om ons te steunen. En tegen de abonnees wil ik zeggen: probeer ook de mensen in uw omgeving enthousiast te maken voor het blad. Want we zijn er nog niet!
Deel dit artikel
Post & Mail
Wilt u reageren op de inhoud van MAX Magazine, een tv- of radioprogramma? Stuur dan een bericht naar MAX Magazine. De redactie maakt elke week een selectie en kort soms berichten in.
Reageren